Oferty pracy

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE o naborze wewnętrznym na stanowisko referenta/specjalisty

Ogłoszenie o naborze wewnętrznym na stanowisko referenta/specjalisty (docelowo specjalisty w 6 grupie zaszeregowania) Wydziału Badań Genetycznych Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji

Nazwa stanowiska:

referent/specjalista

Rodzaj stanowiska:

policyjne                  

Cel stanowiska:

Realizacja zadań związanych ze zwalczaniem przestępczości kryminalnej.

8. Zakres zadań/obowiązków:

  1. Realizowanie zadań w zakresie współpracy międzynarodowej obejmującej wymianę danych genetycznych, prowadzonej na podstawie ustaw oraz obowiązujących umów i porozumień międzynarodowych.
  2. Udzielanie konsultacji funkcjonariuszom Policji i innych organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości
    w zakresie kompetencji Krajowego Punktu Kontaktowego ds. wymiany danych DNA.
  3. Wykonywanie czynności administratora merytorycznego systemu informatycznego LIMS, związanych
    z oznaczeniem, gromadzeniem i przetwarzaniem profili genetycznych w zbiorze danych DNA w celach wykrywczych, identyfikacyjnych i eliminacyjnych.
  4. Wykonywanie zadań związanych z koordynacją informacji w zakresie obszaru zbioru danych DNA
    w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji.
  5. Bieżące utrzymanie i rozwój systemu informatycznego LIMS poprzez udział w pracach mających na celu doskonalenie administracyjnej obsługi zbioru danych DNA oraz międzynarodowej wymiany danych genetycznych.
  6. Pełnienie funkcji administratora lokalnego w Wydziale Badań Genetycznych zgodnie z Decyzją nr 132 Dyrektora Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie wyznaczenia administratorów lokalnych.
  7. Pełnienie funkcji administratora systemu teleinformatycznego zgodnie z art. 52 ust. 1 pkt 2 ustawy
    z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych, do zadań którego należy w szczególności:
  • realizacja czynności związanych z akredytacją systemów teleinformatycznych;
  • uczestniczenie w pracach w zakresie przygotowania dokumentacji bezpieczeństwa, określającej zasady ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych, zgodnie z przepisami
    o ochronie informacji niejawnych;
  • utrzymywanie zgodności systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa;
  • wdrażanie zabezpieczeń w systemie teleinformatycznym zgodnie z jego dokumentacją bezpieczeństwa;
  • monitorowanie sieci i reagowanie na wszelkie niebezpieczeństwa mogące zagrażać poprawnemu działaniu systemów/oprogramowania;
  • ustanawianie wszelkich praw dostępu do zasobów plików, zgodnie z regulacjami obowiązującymi
    dla danego systemu;
  • definiowanie i konfigurowanie stacji roboczych;
  • weryfikacja legalności oraz aktualizacja zainstalowanego oprogramowania;
  • szkolenie policjantów i pracowników CLKP w zakresie użytkowania stanowisk dostępowych;
  • diagnostyka i nadzór nad prawidłową obsługą urządzeń teleinformatycznych przez użytkowników końcowych i współpraca z BŁiI KGP w usuwaniu awarii;
  • wykonywanie połączeń i konfiguracji sprzętu informatycznego użytkowników końcowych do urządzeń peryferyjnych;
  • wymiana tuszy i tonerów w urządzeniach drukujących;
  • wymiana uszkodzonych peryferii komputerowych;
  • wykonywanie zestawień zawierających dane sprzętu informatycznego użytkowanego w CLKP, uwzględniających wersję programu antywirusowego, adresy IP, lokalizację sprzętu, numery inwentarzowe i seryjne urządzeń oraz dane użytkowników;
  • zgrywanie danych użytkowników sprzętu w celu przeinstalowania systemu operacyjnego lub migracji na inny sprzęt.
  1. Prowadzenie dokumentacji (w tym analitycznej i statystycznej) w zakresie wykonywanych zadań.
  2. Prowadzenie i ewidencjonowanie magazynu dowodów rzeczowych w Wydziale Badań  Genetycznych.
  3. Doskonalenie kompetencji, udział w szkoleniach dotyczących zagadnień związanych z tematyką baz danych DNA oraz międzynarodowej wymiany danych.
  4. Prowadzenie doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników w zakresie realizowanych zadań (mniej doświadczonych i nowoprzyjętych).
  5. Samokształcenie w zakresie wykonywanych zadań.
  6. Udział w konferencjach, seminariach i sympozjach naukowych.
  7. Udział w pracach zmierzających do utrzymania i rozwoju systemu zarządzania jakością w wydziale.
  8. Udział w ustalaniu planu pracy i kierunków rozwoju wydziału oraz w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zakupów sprzętowych i materiałowych.
  9. Przekazywanie do sekretariatu spraw ostatecznie zakończonych, poukładanych według numerów i dat zarejestrowania dokumentu, z określeniem kwalifikacji akt na kategorie i okresy przechowywania
    na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.

 Wymagania w zakresie:

Niezbędne:

Pożądane:

 

  1.  wykształcenia:

zgodnie z rozporządzeniem MSWiA (…) w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim odpowiadają policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych
(Dz. U. poz. 2761, z późn. zm.)

 

- wyższe informatyczne lub pokrewne

  1. kwalifikacji zawodowych:

jw.

  1.  stażu służby/pracy:

jw.

 

  1. doświadczenia zawodowego:

jw.

- w pionie kryminalnym,

 

  1.  umiejętności:

- analizowanie i argumentowanie,

- rozwiązywanie problemów,

- komunikatywność,

- dokładność, spostrzegawczość,

- organizowanie pracy własnej,

- praca w zespole,

- jasne formułowanie ustnych
  i pisemnych wypowiedzi,
- podejmowanie decyzji zgodnie
  z kompetencjami
  i  uprawnieniami.

 

Prawo jazdy kat. „B”

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. CV

Sposób dostarczania dokumentów/kontakt:

Osobiście:  Sekretariat Wydziału Ogólnego CLKP, 00 -583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7

Pocztą  elektroniczną: clkpw1@policja.gov.pl

Z dopiskiem  - „nabór wewnętrzny na stanowisko w Wydziale Badań Genetycznych CLKP”

Termin składania dokumentów:  13.09.2024 roku

Kontakt bezpośredni:

p.o. Naczelnik
Wydziału Badań Genetycznych CLKP
kom. Bożena Wysocka

tel. sł. 72 140 18 i 72 155 02

 (miejski 47 72 140 18 i 47 72 155 02)

Powrót na górę strony