Skargi i wnioski

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w CLKP

Skargi/wnioski można składać:

  • drogą pocztową na adres:

Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji

Al. Ujazdowskie 7; 00-583 Warszawa

  • osobiście – bezpośrednio w siedzibie jednostki w godzinach jej urzędowania,
  • faksem – przesyłać na numer: 47 72 155 56,
  • pocztą elektroniczną – na adres e-mail: clkp.skargi@policja.gov.pl
  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą: ePUAP, adres:  /h04yfk7l7v/SkrytkaESP
  • ustnie do protokołu – w godzinach urzędowania jednostki w Zespole Kontroli CLKP

Al. Ujazdowskie 7; 00-583 Warszawa

W sprawach skarg i wniosków Dyrektor Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji przyjmuje interesantów w każdy roboczy czwartek, w godzinach 1400 – 1600 w siedzibie Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji, Al. Ujazdowskie 7; 00-583 Warszawa.

Rejestracją przyjęć interesantów sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji zajmują się funkcjonariusze Zespołu Kontroli CLKP oraz udzielają informacji telefonicznie: 47 72 156 24.

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji,
  • dokładny opis zdarzenia.

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

Powrót na górę strony